سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مد یا سلامتی ؟کدام مهم تر است ؟

مد یا سلامتی مسئله این است

 

مد یا سلامتی ؟مسئله این است

هیاهوی مد و نگرانی ما در مورد سلامتی پاهایمان چالش این روزهای بسیاری از ماست. بی شک شما هم بارها وقتی وارد مغازه کفش فروشی شدید. در شلوغی رنگ ها و مدل ها به این فکر کرده اید که این کفش ها برای سلامت پا های من مضر هستند یا خیر.

و حین اینکه نیم نگاهی به کفش های خوش آب و رنگ چیده شده در ویترین دارید. یک کفش با ظاهری ساده و رنگی که احتمالا خیلی مورد پسندتان نیست اما سالم و استاندارد است را از فروشنده خریداری کرده اید .

اگر بخواهیم صادقانه باهم گفتگو کنیم باید بگویم پوشیدن کفش های سالم که احتمالا ظاهر خیلی جذابی ندارند. و صرفا وظیفه ی مراقبت از سلامت قلب دوم ما را دارند. مثل خوردن شلغم در روز های ابتلا به سرما خوردگی است! و پرهیز از خریدن کفش های خوش آب و رنگ و مد روز مثل رد شدن از جلوی مغازه ی مک دونالد و حسرت خوردن است !

مد یا سلامتی

 

قطعا حفظ سلامت پا آنقدر ارزشمند هست .که  کفشی را صرفا به خاطر زیبایی ظاهرش انتخاب نکنیم .

در باره ی اهمیت حفاظت از قلب دومتان قبلا گفتگو کردیم. اگر به تازگی با ما همرا شدید همین حالا سلامت پا را جدی بگیرید .

انتخاب بین سلامت پا و مد

حقیقت این است که هیچکدام از ما قلبا تمایل نداریم که موقع پیاده روی، ورزش یا ساعات زیادی که در محیط کار هستیم ، صرفا به خاطر حفظ سلامتیمان شلغم را انتخاب کنیم!

پس کفشی را انتخاب میکنیم که علاوه بر اینکه به بهترین شکل از سلامت پاهای ما مراقبت میکند. و به علاوه به گونه ای طراحی شده است که از ایجاد آسیب های قامتی و صدمه با باسن و کمر افراد جلوگیری میکند. در طرح ها و رنگ های منحصر به فرد و متنوعی تولید میشود. و این یعنی ما میتوانیم هم پیرو مد روز دنیا باشیم و هم حسرت کفش های رنگارنگ مغازه ها را نخوریم و همچنین پاهای سالمی برای برداشتن گام هایی بلند در زندگیمان داشته باشیم .