سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین استایل زمستانی سال 2021

استایل زمستانی

با آغاز فصل زمستان طرفداران استایل های لایه لایه و پوشیده بازارها را یکی پس از دیگری تصرف میکنند! اگر شماهم علاقه مند به استایل زمستانی هستید ، تا انتهای مطلب با ما همراه باشید .

در این مطلب ایده های جالبی برای زیباتر شدن تیپ شما در فصل محبوبتان ارائه خواهیم کرد .
زمستان 99 یا زمستان 2021 ترند های مخصوص به خود را دارد اما شما برای داشتن استایل زمستانی ، و همراه بودن با ترند جهانی مجبور نیستید همه ی اجزا استایل خود را از نو خریداری کنید .
ما به شما خواهیم گفت چگونه با رعایت اصول زیر با ترند زمستان امسال همراه شوید.

در فصل زمستان شما میتوانید از همه ی لباس های خود استفاده کنید . چون عموما در زمستان لایه لایه لباس میپوشیم ، میتوانیم با عوض کردن بخشی از لباسمان هر روز یک استایل جدید داشته باشیم . تیپ های زمستانی برای افراد تنوع طلب در پوشش بسیار جذاب هستند.

استایل اسپرت زمستانی

تیپ اسپرت :

اگر شما از آن دسته افراد هستید، که مایلید در تمام فوصول سال اسپرت لباس بپوشید . برای زمستان بهترین انتخاب هودی و سوییشرت است . برای جذابتر شدن و البته گرمای بیشتر میتوانید هودی و سوییشرت را روی هم بپوشید . ترکیب این استایل زمستانی با نیم بوت های اسپرت اسکچرز غوغا میکند!

لباس چهارخونه

لباس های چهارخانه :

پارچه های چهارخونه پایه ثابت لباس های گرم هستند . این پارچه ها در طرح و رنگ های مختلف تولید میشود. چهار خانه ی ریز ترند زمستانی امسال است . با بهره گیری از لباس هایی با این طرح امسال زمستان به روز باشید .

شال گردن زمستانی

شال گردن :

شال گردن علاوه بر اینکه میتواند استایل زمستانی شما را به طرز خارق العاده ای تکمیل کند ، به گرم شدن ناحیه گلو و گردن نیز کمک میکند . اصولا برای جلوگیری از سرما خوردگی پوشیدن شال گردن توصیه میشود .
میتوانید باتوجه به بقیه ی لباس های خود شال گردن ساده یا طرح دار ، یا شال بزرگ یا کوچ و نمادین انتخاب کنید.اگر لباس شما ساده است پوشیدن شال گردن طرح دار انتخاب منطقی خواهد بود .

دستکش زمستانی :

استفاده از دستکش زمستانی نیز ضمن اینکه ظاهر بهتری به شما میدهد به محافظت از دستان شما در برابر سرما نیز کمک میکند . اما انتخاب این بخش از استایل زمستانی کار ساده ای نیست . شما برای انتخاب دستکش زمستانی باید به بقیه اجزای تیپ خود دقت ویژه ای داشته باشید .
به طورکلی توصیه میشود که دستکش خود را مطابق با جنس و رنگ کفش هایتان انتخاب کنید . مثلا اگر چکمه کلاسیک مشکی چرم پوشیده اید ، دستکش چرم مشکی استایل زمستانی شمارا کلاسیک تر خواهد کرد .

دستکش زمستانی

پالتو :

بخش اعظم استایل زمستانی شمارا پالتو هایتان تشکیل میدهد .در تیپ های لایه لایه در فصل سرد پالتو ها لباس روی شما هستند . پس باید در انتخاب آنها خوش سلیقگی به خرج دهید . برای انتخاب پالتو توصیه میکنم از رنگ های خنثی استفاده کنید .
بدین ترتیب شما میتوانید با تعویض بخش های کوچکتر استایل خود تیپ خود را عوض کنید . زیرا انواع رنگ ها با رنگ خنثی ست میشوند .
پالتو های ماکسی ترند سال 2021 هستند و برای زمستان 99 پوشیدن این مدل پالتو های بلند را به شما پیشنهاد میکنیم .
اگر قد کوتاهی دارید پوشیدن پالتو ی بلند تر از تا زیر زانو توصیه نمیشود . اما اگر مایلید پالتو های بلند را امتحان کنید ، باید کفش های پاشنه بلند را انتخاب کنید . به علاوه برای بلند تر دیده شدن قدتان بهتر است شلوار و بوتتان رنگ مشابه داشته باشد .

استایل زمستانی
لباس مخملی :

معمولا لباس های مخملی به خاطر گرمایی که دارند مناسب این فصل هستند . اما پوشیدن لباس مخمل برای اماکن عمومی و کاری انتخاب جالبی نیست . بلعکس برای مهمانی ها و شب نشینی های زمستانه لباس مخمل انتخاب بی نظیری خواهد بود .

شنل :

بخش قابل توجهی از مدل های زمستانی امسال را شنل تشکیل میدهد . در ایران پانچو ها طرفدران زیادی داشت . پوشیدن شنل نیز استایلی شبیه به پانجو به شما میدهد اما به مراتب جذابتر .

رافل در لباس
رافل :

رافل ها پارچه های چین داری هستند که دور یقه و آستین دوخته میشوند . هرچه جلوتر میرویم مدهای قدیمی تبدیل به مد روز میشوند . رافل یکی از قدیمی هاست! زمستان 2021 رافل دوباره در بازار جلوه گری میکند .

کفش :

در زمستان اصولا باید بوت و نیم بوت و چکمه را جایگزین کفش های سبکتر کنید . ساق بلند کفش ها برای گرم نگه داشتن مچ و ساق پای شما ضروری هستند .
اگر قصد دارید برای زمستان امسال کفش تهییه کنید . ویژگی های کفش مناسب زمستان را بخوانید. تا انتخاب بهتری داشته باشید .

استایل زمستانی

رنگ لباس زمستانی :

اصولا برای فصل های سرد رنگ های تیره و گرم توصیه میشود . اما شاید برای شما جالب باشد که بدانید رنگ سفید برای زمستان یک انتخاب جنجالی است .
اگر برای استایل زمستانی خود رنگ سفید را در نظر گرفتید ، آن را با رنگ های تیره ترکیب کنید . تا علاوه بر گرم شدن به جذابتر شدن استایل زمستانی شما نیز کمک کند .
امسال به گفته ی شرکت پانتون به طور کلی رنگ زرد و ترکیب آن با طوسی مد است . میتوانید برای پالتوی خود رنگ خنثی طوسی را استفاده کنید و برای گرم تر شدن استایلتان ،آن را با رنگ فوق العاده جذاب زرد ترکیب کنید .
امسال زمستان رنگ مشکی و ترکیب بنفش و رنگ قرمز نیز پر طرفدار خواهد بود . به علاوه در سال 2021 پوشیدن لباس نقره ای نیز یک از ترندهای شیک زمستانی است .